loading...
loverainy- کدهای وبلاگ - عاشقانه - اسمس - عکس- وهمه چی
خوش آمدید

عکسهای طرح های زیبا از بسم الله الرحمن الرحیم,تصاویر طرح های زیبا از بسم الله الرحمن الرحیم,طرح های زیبا از بسم الله الرحمن الرحیم,سایت عکس,pixday, بسم الله, بسم الله الرحمن الرحیم, بسم الله خوشگل, بسم الله طرحدار, عکس بسم الله










آخرین ارسال های انجمن
EhSAn_ Modire kol بازدید : 8 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (2)

 

می دونم بر نمی گردی...

ولی بازم صدات می کنم...

واسه همیشه رفته اما هنوزم دوسش دارم...

برای چه هنوز دوستش دارم نمی دونم...

ولی هنوز هم توی تک تک قطره های بارون ...

خاطرات روزهای بودنش را می بینم...

برای تو مینویسم...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط gounash در تاریخ 1392/12/17 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید :معنی عشق چیست ؟؟

برادرش جواب داد :

عشق یعنی تو هر روز شكلات من را ، از كوله پشتی مدرسه‌ام بر میداری ،

و من هر روز بازهم شكلاتم را همانجا میگذارم...

این نظر توسط SAMIra در تاریخ 1392/12/17 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا . . .شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره عشق بارونی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 210
  • بازدید کلی : 37,317
  • کدهای اختصاصی