loading...
loverainy- کدهای وبلاگ - عاشقانه - اسمس - عکس- وهمه چی
خوش آمدید

عکسهای طرح های زیبا از بسم الله الرحمن الرحیم,تصاویر طرح های زیبا از بسم الله الرحمن الرحیم,طرح های زیبا از بسم الله الرحمن الرحیم,سایت عکس,pixday, بسم الله, بسم الله الرحمن الرحیم, بسم الله خوشگل, بسم الله طرحدار, عکس بسم الله










آخرین ارسال های انجمن
sosan بازدید : 37 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (3)

 

 اس ام اس تنهایی و شکست عشقی دی ماه 92




http://up.loverainy.ir/up/loverainy/Pictures/edame-matlab.gif


"همیشه"
نامی است که برای دلتنگی های خودم گذاشته ام
.
.
.

"دلتنگی"
تمام سهم من است از بودنت

.
.
.
"دلتنگی" اینه که نمیدونم عاشقم یا عاشق نیستم
هستی و انگار نیستی
دارمت اما در عین بودن ندارمت
.
.
.به سلامتی دلم
که هیچ کس از "دلتنگیش" خبر نداره
.
.
.
آنقدر از "دلتنگی"سردی چشیده ام که یخ بسته ام
آهای آدما پا روی احساساتم نگذارید لیز میخورید
.
.
.
مشکل از کدام ما بود
"دلتنگی"و انتظار بی جوابم
یا حواسی که اصلا بامن نبود
.
.
.
لعنت به تمام آنهایی آنهایی که
سردی نگاه تو را

"دلتنگی"
و بی تابی دلم را عشق تفسیر کردند

 

 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ali در تاریخ 1393/01/16 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که سر زدی من شمارو لینک کردم شما هم منو لینک کنین
یا حق

این نظر توسط ❖رویـــــــ🎸 ــــــآیِ פֿـیـــــ☂ــــس❖ در تاریخ 1393/01/16 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

سـلـام دوسـت عزیز ... وب خوشگلـی دآری خوشحـآل میشَـم به مـآ هَم سـر بزنی ..
اگـه با تبـآدُل لینکـ ـ ـ موافقـی خُبـرم کُن .. [گل]

این نظر توسط EhsAn در تاریخ 1393/01/15 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

عالی بود سوسن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره عشق بارونی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 265
  • بازدید کلی : 37,372
  • کدهای اختصاصی